چاپ و صحافی, وبلاگ

صحافی چسب گرم

صحافی چسب گرم

صحافی چسب گرم یک روش مؤثر برای اتصال صفحات داخلی کتاب‌ها است. در این روش، برگه‌های چاپ شده صفحات داخلی پس از ترتیب داده شدن و قرار گرفتن در عطف جلد، با لایه‌ای نازک از چسب جامد پلی وینیل استات که در مخزن دستگاه قرار دارد، تحت حرارت قرار می‌گیرند و به صورت مایع در می‌آیند و به جلد می‌چسبند. استفاده از این نوع چسب گرم بر روی کاغذهای روکش نشده و مات و همچنین عطف‌های بدون مرکب، نتایج بهتری ایجاد می‌کند.

صحافی چسب گرم

نکته‌ی حائز اهمیت این است که ظاهر زیبایی که در کار چاپی خود دارید، می‌تواند مخاطبان بیشتری را به سوی آثارتان جذب کند. از این دستگاه صحافی چسب می‌توانید برای انواع کتاب‌ها، کاتالوگ‌های متفاوت، پایان نامه‌های دانشجویی و موارد دیگر استفاده نمایید.

صحافی چسب، روشی ساده، هزینه کم و با دوام برای اتصال صفحات کتاب‌ها است. این نوع صحافی به خصوص برای کتاب‌ها و آثار چاپی بزرگ استفاده می‌شود؛ زیرا باعث ماندگاری و عدم برگه برگه شدن صفحات کتاب می‌شود.

این روش صحافی به شکلی مشابه با کتاب‌های رقعی عمل می‌کند و برای آثار بزرگتر به ویژه جذاب به نظر می‌رسد. البته نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر صحافی، صحافی چسب هزینه‌برتری دارد. این نوع صحافی در بسیاری از آثار چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما توصیه می‌شود که ضخامت ستون‌ها کمتر از ۴ میلی‌متر نباشد، زیرا در غیر این صورت سطح کافی برای چسباندن چسب فراهم نمی‌شود.

برای اطلاع از قیمت به روز چاپ و صحافی و یا چاپ کتاب با صحافی چسب گرم با ما تماس بگیرید.

صحافی چسب گرم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *